SD Skåne på Kiviks marknad | Sverigedemokraterna Syd

SD Skåne på Kiviks marknad

Den 15-16 juli var det åter dags för Kiviks marknad. I vanlig ordning så ansvarade distrikt Skåne för arrangemanget. Förutom representanter från distriktet närvarande även representanter från SD-kvinnor och Ungsvenskarna. Trots att vädret under den första marknadsdagen var grått och något kyligt vallfärdade folk till SDs tält för att ta foldrar, kampanjmaterial och prata om samhällsutvecklingen m.m.

Under andra dagen tittade solen fram med besked och i tältet svettades ihärdiga SD-representanter för att dela ut foldrar och material, samt fraternisera. Även under denna dagen vallfärdade folk till SDs tält och mycket av det kampanjmaterialet som fanns med tog slut. Det märks verkligen att intresset och sympatierna för SD är större än någonsin!

SD Skåne vill tacka alla som besökte vårt tält och alla som ställde upp så hjärtligt för två fantastiska dagar!

Ett glatt gäng framför SDs tält på Kiviks marknad. Foto: SD Skåne

Distriktsordförande Johan Wifralius tillsammans med Victoria Tiblom från SD-kvinnor och Filip Persson från Ungsvenskarna. Foto: Daniel Engström

Åsa Edvardsson från Distrikt Skåne i samtal. Foto: Daniel Engström

Distriktsordförande Johan Wifralius i samtal med SD-kvinnors Sif Sigurðardóttir. Foto: Daniel Engström