Kiviks Marknad 2017 | Sverigedemokraterna Syd

Kiviks Marknad 2017

SD Skåne deltog på Kiviks Marknad den 17-19 juli. Tillsammans med SD Kvinnor och Ungsvenskarna hade vi i år satt upp tre tält. Responsen från marknadsbesökarna var mycket positiv. Under marknadsdagarna delade vi ut massor av flygblad, pennor och knappar. Vi sålde även profilprodukter som halsdukar, nyckelband, paraplyer, tändare mm. Partiledare Jimmie Åkesson besökte våra tält på onsdagen. Vi vill passa på att rikta ett stort tack till alla som tjänstgjorde i tälten under marknadsdagarna.

Fr v Markus Lindberg (SD Svalöv), Alexander Aardgaard (SD Helsingborg), Linda Lindberg (SD Kvinnor), Ewa Karlsson (SD Osby-Östra Göinge), Lisbeth Persson Ekström (SD Kvinnor), Johannes Norrmann (Ungsvenskarna) och Sebastian Nilsson (Ungsvenskarna). Alla foton: Tommy Nilsson

Fr v Åsa Edvardsson (SD Klippan), Markus Lindberg (SD Svalöv) och Linda Lindberg (SD Kvinnor)

Johan Wifralius (vice ordf. i Distrikt Skåne) och Lisbeth Persson Ekström (SD Kvinnor)

Fr v Johannes Norrmann (Ungsvenskarna), Andréa Wramfelt (SD Eslöv) och Oscar Byberg (Ungsvenskarna)