Gruppledarträff i Gantofta | Sverigedemokraterna Syd

Gruppledarträff i Gantofta

Lördagen den 7 maj träffades ca 25 kommunalråd och gruppledare för internutbildning och kunskapsöverföring mellan våra olika kommunföreningar. Denna gången fokuserade vi på politiska för- och gruppmöten, arbetsordningen enligt stadgarna, samt nödvändigheten av att utse vice gruppledare och gruppsekreterare i den parlamentariska gruppen.

Distriktsordförande Jörgen Grubb öppnar mötet och hälsar alla välkomna. Foto: Tommy Nilsson

Gruppledare Patrik Ohlsson beskriver hur det parlamentariska arbetet bedrivs i SD Ängelholm. Foto: Tommy Nilsson

Vice gruppledare Johan Wifralius visar hur SD Ängelholm dokumenterar sitt parlamentariska arbete. Foto: Tommy Nilsson

Kommunalrådet Magnus Olsson berättar om hur det parlamentariska arbetet bedrivs i SD Malmö. Foto: Tommy Nilsson